• Gratis verzending v.a. €50,-
  • Voor 13:00 besteld, morgen in huis
  • Showroom in Wezep

Verzenden & retourneren

Klantenservice

Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar via info@hulpmedi.nl. Wij garanderen dat er binnen 24 antwoord wordt gegeven op uw vraag

Bezorgkosten:
Bij bestellingen boven de €50 worden geen bezorgkosten berekend. Bij een order onder de €50 berekenen wij €6,75 bezorgkosten.

Hoe kan ik betalen?
Er zijn meerdere manieren om te betalen en u kunt de betaalwijze van uw keuze selecteren als u de bestelling doet :

  • Ideal: U betaalt rechtstreeks met ideal vanuit uw eigen bankomgeving en na ontvangst van betaling zullen wij direct uw bestelling uitleveren.
  • Paypal: U betaalt met Paypal via uw bank of creditcard en na ontvangst van betaling zullen wij direct uw bestelling uitleveren.
  • Zelf overschrijven: U betaalt middels een overschrijving en u krijgt na het afronden van uw bestelling een e-mail met de betaalgegevens. Wij leveren uw bestelling na ontvangst van betaling. NB. het kan enige tijd duren voor uw betaling is verwerkt door de bank en wij u de goederen kunnen leveren.
  • Achteraf betalen: Eerst kijken hoe u de producten vind en vervolgens binnen 14 dagen betalen. Alleen mogelijk voor bedrijven

Garantie
Wij bieden op al onze producten een garantie van 1 jaar. Onder de garantie wordt verstaan: alle gebreken die niet door oneigenlijk gebruik zijn ontstaan en zijn te wijten aan fabricage fouten. Wij garanderen dat onze producten bij normaal gebruik een lange levensduur hebben ook als zij intensief gebruikt worden.

 

Retouren
Indien u een product retour wilt zenden dient u hiervoor eerst contact met ons op te nemen. Wij zullen u dan vertellen hoe- en naar welk adres u de spullen kunt retour zenden. Pakketten die zonder melding naar kantoor worden gestuurd kunnen niet worden aangenomen.

De verzendkosten komen voor uw rekening. Retourzendingen NOOIT ONGEFRANKEERD aan ons opsturen.


Alle artikelen kunt u binnen 10 dagen na ontvangst retourneren waarna u uw geld binnen 30 dagen terug krijgt. Hierbij geldt echter nadrukkelijk dat de verzegeling/verpakking van de artikelen niet verbroken mag zijn en de artikelen in ongeschonden staat bij HulpMedi worden afgeleverd.

U bent verplicht te controleren of de bij u thuis bezorgde artikelen voldoen aan de bestelling. Indien dit niet het geval is dan kunt u dit binnen 10 dagen melden per e-mail aan HulpMedi onder vermelding van het ordernummer in het onderwerp van uw e-mail, en een duidelijke uiteenzetting waarom het artikel niet voldoet. HulpMedi zal het artikel vervangen of de betaling binnen 30 dagen ongedaan maken indien is aangetoond dat u het artikel niet accepteert op gegronde redenen.

Hulpmedi.nl